Dag 4: Pismo Beach

5 augustus 2018 - Pismo Beach, California, Verenigde Staten

05/08/2018 Vandaag stond Pismo Beach op de planning. We reden een redelijk lange route langs de kust en zijn een aantal keer even gestopt omdat het uitzicht ontzettend mooi was. Oja, en onderweg naar de camping heeft mijn moeder haar koffie kunnen scoren in een supermarkt gelukkig😅 We kwamen in de middag aan op de camping en gingen daarna even lekker chillen. Wat hier wel wennen is op de campings is dat ze maar 2 douches hebben, en om te kunnen douchen moet je een code invullen die je krijgt bij aankomst.

Bij sven ging het inloggen niet al te soepel en kwam na 15 minuten boos de camper in stormen dat het inloggen niet werkte. Vond wel dat hij lang heeft volgehouden met het proberen in te loggen want hij was nog redelijk lang weg😂. Uiteindelijk had ik eff geholpen.

In de avond hebben we de zonsondergang nog kunnen zien bij een mooie grote zandvlakte die aan de camping lag en hebben we mooie foto’s kunnen maken. (Mocht je mijn moeder ooit over deze zandvlakte spreken, zij noemt het de Sahara omdat het volgens haar exact hetzelfde eruit zag). Morgen gaat de reis verder naar Santa Barbara.

1. Opa /oma:
    8 augustus 2018
    Gaat nog goed met jullie zo op te maken uit het verslag.Jammer dat Sven zo moeilijk de code te kunnen onthouden om te douchen.Heeft Sven en Chris al onderdelenvoor hun auto,s gescoord? Gr.opa/oma