Dag 21: Yosemite Park

22 augustus 2018 - Yosemite National Park, California, Verenigde Staten

22/08/2018

Vandaag kwamen we aan is Yosemite Park. Er zijn de afgelopen weken veel branden geweest in dit park dus hoopten we dat er wel genoeg te zien was in dit Park.

Ook hier waren weer shuttle bussen die steeds op een plek stopten waar je kon uitstappen.

Helaas waren veel looproutes dicht en de meeste watervallen lagen droog. We hebben op 2 plekken wel even gewandeld en zijn nog ruim een half uur stijl omhoog gelopen om een mooi uitzicht over watervallen te kunnen zien. Daarna zijn we weer terug naar onze camper gegaan.

Hier hadden we op onze plekken een grote box staan waar je al het eten in kon doen omdat anders de beren alles opaten. Ik was best bang dat er ineens een beer ofso achter me stond maar dat is gelukkig niet gebeurd😰.

Ook bleken er geen douches op de camping aanwezig te zijn dus moesten we de rivier in. Sven en ik waren er binnen 2 sec uit want het water was echt te koud.

We hebben die avond besloten om geen 2e dag te blijven in Yosemite Park, aangezien er niet veel te zien was door de branden. Morgen gaan we naar onze laatste camping toe waar we dan 2 dagen blijven i.p.v. 1 dag.