Dag 22 en 23: Valley Springs

24 augustus 2018 - Valley Springs, Verenigde Staten

23/08/2018

Vandaag gingen we naar onze laatste camping in Valley Springs. Wij hadden een plekje aan een meer, mooi uitzicht dus. Wel stond de camper redelijk schreef, ondanks dat mijn vader van die blokken onder de wielen had gedaan. Als je in je bed lag rolde je gewoon de andere kant op bijna.

We hebben die dag rustig aan gedaan en bij het meer gezeten en de avond een vuurtje gestoken. Hier waren gelukkig wel douches, hele speciale douches. We moesten er namelijk muntjes ingooien (25 dollar cent) alleen ze kwamen na het ingooien gewoon weer aan de onderkant van de automaat eruit, terwijl de douche wel aanging. Lekker gratis douches dus, daar houden wij als Hollanders wel van😛.

Morgen hebben we nog een dag hier voordat we weer terug naar San Francisco gaan om onze camper in te leveren.

24/08/2018

Onze tweede en laatste dag! Vandaag hadden we na het ontbijten onze koffers gepakt en begonnen we met het inpakken. Het leek heel weinig werk, even je kleren in de koffers doen maar we zijn uiteindelijk wel een paar uurtjes bezig geweest. Ook moest de camper nog schoongemaakt worden. In de middag waren we klaar met alles opruimen en hebben we nog even rustig gedaan. ‘S avonds reden we met de camper naar een restaurant om voor het laatst Amerikaans te eten. 🍔🍔🍔🍟🍟🍕

In de avond weer lekker gratis gedouched💦💦.

Morgen vertrekken we vroeg richting de camper verhuurder om de camper ik te leveren. Vanaf de verhuurder vertrekt een bus naar het vliegveld gelukkig.

Wel kwamen we erachter dat we op het vliegveld 9 uur moeten wachten omdat we al om 12 uur ‘s middags gebracht worden en pas om 9 uur ‘s avonds vliegen😰😰😰😰

(er zal nog 1 reisverhaal aankomen hierna)

1. Moon:
    25 augustus 2018
    Goede reis terug! Dank voor jullie verhalen!
  2. Derk, Inge, Ian en Jason:
    26 augustus 2018
    Ik weet niet of jullie dit nog lezen maar we wensen jullie een hele goede reis toe! Het was superleuk om jullie te volgen, hopelijk heeft de reis jullie gebracht wat jullie er van gehoopt en verwacht hadden...
    Tot snel! Liefs van ons.