Welkom op mijn reisblog!

22 juli 2018

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Patricia Beerens:
    1 augustus 2018
    Super veel plezier met elkaar, maak maar mooie herinneringen samen, waar jullie nog vaak aan terug kunnen denken met een grote glimlach op je gezicht! Ben benieuwd naar de verhalen. Veel liefs Patricia
  2. Derk, Inge, Ian en Jason:
    1 augustus 2018
    Hallo Dorothy, Chris, Sven en Tessa!
    Het gaat nu echt beginnen! Leuk om een beetje met jullie mee te reizen via deze blog. Nogmaals veel plezier! We kijken uit naar jullie verhalen.
  3. GEA en Pa .:
    2 augustus 2018
    Lieve familie. Super leuk idee, dat Pa en ik één beetje meereizen. Heel veel plezier met jullie gezin. Doe voorzichtig. Dikke knuffel van ons.💪😘.
  4. Fam. v.d. Blink:
    2 augustus 2018
    Hallo Fam. Gresnigt,
    De voorbereidingen voor deze reis waren al leuk, maar nu gaan jullie ze ook echt beleven.
    Geweldig om nu met jullie mee te reizen!
    Geniet en bewonder! (dan genieten wij, via deze blog, een beetje met jullie mee.)
    Ontzettend veel plezier.
  5. Michel & sandra bekker:
    3 augustus 2018
    he fam gresnigt
    leuk zo een blog ga ervan uit dat we mooie verhalen gaan lezen en nog mooiere foto's.
    hele fijne vakantie en geniet van alles.

ps ... niet te veel xxl hamburgers eten he