Dag 8: Lake Havasu

9 augustus 2018 - Lake Havasu City, Arizona, Verenigde Staten

09/08/2018

Vandaag waren we in Lake Havasu. Het resort waar we op stonden had mooi uitzicht over het water en de zonsondergang was heel heel mooi, zie de foto’s maar !

We waren redelijk vroeg aangekomen in Lake Havasu en reden, na het aanmelden op het resort, door naar het meer en hebben daar gezwommen. ( ik heb niet echt gezwommen want was bang voor haaien, die zijn er namelijk in Amerika 🦈🦈🦈) Na een paar uur keerden we weer terug en gingen nog even naar het zwembad. Heel erg veel Nederlanders waren er! Er Werd meer Nederlands dan Engels gesproken. We hoefden hier niet zoveel moeite te doen om ons verstaanbaar te maken in ieder geval!

Het was erg heet hier, rond de 42/43 graden. Voor het avondeten heb ik met mijn moeder de zonsondergang bekeken. Mijn vader en broer gingen even boten kijken die tegenover ons resort stonden.

Na de zonsondergang hoorden en zagen we steeds bliksemflitsen en mijn vader was er wel van overtuigd dat het niet onze kant op zou komen, foutje. Ineens begon het heel hard te waaien. Onderweg naar de douches dacht ik eff dat ik de lucht in zou vliegen haha. Scheelde wel dat we de airco niet aan hoefde te doen want de wind was in de nacht redelijk koud.

Morgen blijven we 2 dagen in de Grand Canyon Nationaal Park!

1. GEA en Pa .:
    12 augustus 2018
    Wat mooi allemaal, je doet zoveel indrukken op, dat het nauwelijks te bevatten is. Schitterend die zonsondergang. Héél veel liefs van Pa en mij.😘
  2. Marianne Miltenburg:
    12 augustus 2018
    Diep en wijds hè, die Grand Canyon!! Wij konden onze ogen toen ook niet geloven, Zo inmens. Heerlijk! Genieten!!
  3. Opa /oma:
    13 augustus 2018
    Geniet van de Grand Canyon het is wonder mooi,ga op zoek naar enkele indianen stammen die daarr kennelijk nog leven.
  4. Fons Miltenburg:
    13 augustus 2018
    Hoi Fam Gresnigt, wat een leuke verhalen. En een prachtig gebied. Veel plezier in de natuurparken en een mooie vakantie familie!!